tisdag 28 januari 2014

Än är det vinter kvar säger mor

Till min far, min kära lilla pappa har jag virkat denna. Som tur är så är det ju fortfarande kallt ute.
Jag har gjort den i samma stil som de jag gjorde till beardhatten, Andreas och Fredrik.
Baserat på detta mönster av crochet free hat.
Den är virkad i nål 5 mm av garnet Molly från järbo.
Alltså den är ju väääldig stor på mig, men jag har provat den på min mans huvud som är typ lika stort som pappas och då ser det lite mer passande ut =)

Får se om jag lyckas fånga den på bild när den sitter på sin nya ägares huvud istället. Men jag tyckte bilden blev så rolig så jag bjuder på den =D

Skön är den iaf kan jag meddela!

1 kommentar:

  1. Pappa tackar så väldigt mkt. Den passar jättebra och är väldigt skön. Jag tycker den är stilig! Mamma

    SvaraRadera