tisdag 13 augusti 2013

Hemleverans och tanterna i Österbymo!

Ibland är ju kommentarer bara överflödiga!  Ser ni dom inte framför er där de sitter och virkar till de små barnen?

Förutom det gigantiska paketet från Österbymo fick jag idag även ett paket av Josefine med två väldigt fina bläckisar och en hemleverans av Yvonne som bor i Ljung bara en liten bit hemifrån mig. Åtta stycken mycket fina och roliga bläckfiskar kom hon med!!


 Från Yvonne!
 Jag var bara tvungen att ta en extra bild på de här två! En med jättefina rastaflätor och en spindelman! Så uppfinningsrikt så det är inte klokt!
 Josefines snygga! (Jag diggar lilla näsan speciellt ;) )
 Jag tappade andan när jag tittade ner i tanterna från trygghetsboendet i österbymos paket!!
Så här såg de ut när de kommit upp på bordet, vad fina och färgglada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar