onsdag 14 augusti 2013

Sveries Radio P4

Idag var jag och blev intervjuad av Marie-Louise Kristensson på Sveries Radio!
Hon var jättegullig och vi gjorde en inspelning över länk. Hon satt i Norrköping och jag i Linköping.

Jag tror intervjun gick bra, men det får vi höra imorgon bitti klockan 07:40 på radio östergötland P4.
Jag ska posta en länk när det finns tillgängligt.

Det var så kul att bli intervjuad av en så positiv och engagerad människa jag känner hela tiden hur andra människors engagemang för insamlingen gör mitt engagemang ännu större!

Hoppas nu att många östgötar sätter på radion imorgonbitti!




Sen kom jag hem till två superfina paket. En rolig syskonbalong som Carina Karlsson gjort och tre superfina bläckisar Max, Olivia och Nova, och ett par urgulliga strumpor(!) från Ann-Sofie i Hok.
Alldeles lagom till Corren kommer hit imorgon! Tack snälla ni!
 Carinas balong
Från Ann-Sofie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar